III. týždeň ŠKOLY FUTBALU 2020

Informácie a foto z III. týždňa ŠKOLY FUTBALU 2020

Jubilejný V. ročník letných futbalových kempov ŠKOLY FUTBALU 2020 už má za sebou úspešne prvý týždeň – „Prvý týždeň ŠKOLY FUTBALU 2020“ a aj druhý týždeň„Druhý týždeň ŠKOLA FUTBALU 2020

Od nedele 19.07.2020 sme sa s plnou vervou pustili do ďalšieho = 3. týždňa futbalových kempov „S ubytovaním“v lokalitách Stupava, Zlaté Moravce (novinka v roku 2020), Nitrianske Rudno a Lučivná  a hneď nasledujúci deň v pondelok 20.07.2020 pokračujeme kempmi „BEZ ubytovania“ v Bratislave – na ZŠ Kalinčiaková III.

Zo všetkých kempov Vám priebežne na našom Facebooku aj na tejto webovej stránke budeme prinášať čerstvé informácie a AKTUALITY ! Tak sledujte nás a svoje deti

Kempy 'S ubytovaním'

Stupava

Deň 1: Otvorenie (nedeľa 19.07.2020)

Dnes sme otvorili ďalší futbalový kemp⚽️, tentokrát v Stupave. Po úvodných uvítacích slovách sme sa ihneď presunuli na ihrisko, kde sa odohral otvárací turnaj, medzi družstvami ligy majstrov. Nasledovala výdatná večera, po ktorej sme sa s hráčmi bližšie spoznali a prešli si spoločne pokyny, týkajuce sa nasledujúcich dní. Tešíme sa na zajtra, budeme sa hlásiť!‍♂️

Deň 2: pondelok 20.07.2020

Druhý deň začal v Stupave fotografovaním, na ktoré sme sa pripravovali pred zrkadlom už od rána . ⚽️ Prvý tréning bol zameraný na herné činnosti jednotlivca a poobede sme pokrstili nový živý trávnik v Stupave turnajom 6 družstiev. Večernú aktivitu sme vyplnili pohybovo-kognitívnou hrou  “Hádaj aké som zviera?” , na ktorej sme sa všetci poriadne zasmiali. Zajtra pokračujeme v nastolenom režime !!

Deň 3: utorok 21.07.2020

Dnes sme v Stupave po výdatných raňajkách absolvovali tréning na stanoviskách. Pred obedom sa konal vedomostný kvíz, z ktorého víťazne vyšlo družsvto “Mobily” , čím okrem svojich hráčských zručností potvrdili aj intelektuálnu dominanciu‍♂️ . Zvyšok dňa sme strávili hrami, pogratulovali sme dnešnému oslávencovi Dankovi, ktorý si pre nás pripravil sladké prekvapenie neskôr nasledoval brazílsky turnaj. Po večeri sme si spolu zahrali ponožkový futbal, kde deti vyzvali trénerov (a pani animátorku) na penaltový rozstrel. Deti sú už v posteli a tešia sa na zajtrajšok

Deň 4: streda 22.07.2020

Stupava deň 4. znamenal výzvu pre všetých našich hráčov.️‍♀️ Hoci má streda prívlastok deň kritický, my sme sa k tomu postavili čelom. Tréningový proces sme tomu prispôsobili cez rôzne súťaže v rámci herných činnosti jednotlivca, takže chlapci na únavu hneď zabudli. ⚡️ Cez poobednú siestu sme si zahrali spoločenské hry a oddýchnutí sa vrátili späť na ihrisko.⚽️ Večer nasledovala krátka prechádzka so sladkou bodkou, resp. vykričnikom (viď posledná foto) Chlapci oddychujú, zajtra nás čaká náročná túra!

Deň 5: štvrtok 23.07.2020

Predposledný deň v Stupave sme zvládli na výbornú. Po doobednom tréningu nasledovala túra ‍♂️na hrad Pajštún , čo znamenalo výzvu pre nejedného účastníka kempu. Po siahnutí na dno svojich síl sme to všetci dotiahli úspešne na vrchol . Večer sme si na ihrisku pre veľký úspech opäť zahrali hru “na zvieratká” kde sme sa vybehali a spokojní išli spaťLúčime sa s Vami a vidíme sa zajtra na záverečnom turnaji.

Deň 6: piatok 24.07.2020

Posledný deň v Stupave sme zakončili turnajom, na ktorom si s víťazným družstvom zahrali aj naši tréneri. Vyhodnotili a obdarovali sme najlepších hráčov, ktorí si to zaslúžili nielen po hráčskej stránke, ale aj vďaka svojim povahovým vlastnostiam a príkladnému prístupu. Ďakujeme za krásny týždeň a tešíme sa budúci rok

Zlaté Moravce

Deň 1: Otvorenie (nedeľa 19.07.2020)

Prvý krát v histórii ŠKOLY FUTBALU sme zavítali aj do Zlatých Moraviec⚽️ a otvorili futbalový kemp pre takmer 60 detí! Všetci sa už tešia na svoj krásny futbalový týždeň ….

Deň 2: pondelok 20.07.2020

Plný energie sme sa v pondelok vybrali na tréningy doobeda aj poobede. Sme sami zvedaví, ako budú chlapci na tréningoch makať 🙂 Tešíme sa

Deň 3: utorok 21.07.2020

Utorok v Zlatých Moravciach…Po raňajkách sme začali prechádzkou a zahrali si rôzne súťaže,ktorých víťazi budú patrične odmenený Prvá tréningová jednotka bola zameraná na vedenie lopty a 1vs1 Medzi treningami sme mali kvíz z rôznych okruhov, kde deti museli zapájať mozgové závity na maximum ✍️ Poobede mali deti turnaj s názvom Holandsko, v ktorom sa počítali len góly do súperovej brány. Víťazný tím dokázal streliť až 38 gólov ⚽ Počas dňa si spríjemňujeme čas hrou Puma – Bomba. Na jednej z fotke môžete vidieť čo sa približne deje keď sa zakričí Puma

Deň 4: streda 22.07.2020

Doobedie v Zlatých Moravciach patrilo turistike a rôznym hrám v prírode. Okrem spoznávania nových miest sme deťom spravili radosť a zastavili sa na zmrzline
Po dobrom obede mali deti chvíľku oddych a hneď po ňom začali ďalšie zábavné aktivity. Po nich nasledoval už turnaj kde ťa každé víťazstvo posúvalo do lepšej a lepšej sútaže až si sa mohol dostať do ligy majstrov a vyhrať celý turnaj
Po kvalitnom turnaji v super nasadení detí prišla odmena v podobe olovrantu… Palacinky
Večerný program patril hrám na rozmýšľanie a nohejbalu

Deň 5: štvrtok 23.07.2020

Štvrtok v Zlatých Moravciach začal rannou prechádzkou, po ktorej nasledoval tréning formou footgolfu.  Pre deti sme si pripravili 10 ,,jamiek“, či už jednoduchšie, ktoré sa dali dať aj na 2-3 kopy, ale aj zložitejšie na ktoré si potreboval 6-7 kopov
Na regeneráciu sme nezabudli ani dneska a boli sme sa okúpať v bazéne kde sme si dali vojnu v špliechaní (všetci proti trénerovi)
Poobedný tréning bol zameraný na prihrávky a streľbu na bránu.
Po náročnom dni vo veľkom teple sme sa ešte stihli pozrieť aj na tréning A-mužstva Vionu Zlaté Moravce

Deň 6: piatok 24.07.2020

V posledný 6. deň ŠKOLY FUTBALU v Zlatých Moravciach sme doobeda mali tréning zameraný na koordináciu a streľbu,  pričom si detská ešte schuti zatrénovali. Po obede sme išli na bazén a poobedňajší rozlúčkový turnaj sme realizovali formou ligy majstrov. Nasledovalo vyhodnotenie a na úplný záver si deti zahrali proti trénerom na celom ihrisku (5 tréneri vs 54 deti) – za každého počasia keďže pršalo. Nenechali sme so to však újsť a tak nás ani počasie neodradilo !

Nitrianske Rudno

Dnes sme odštartovali ďalší camp ŠKOLY FUTBALU v Nitrianskom Rudne ⚽️⚽️

Deň 2: pondelok 20.07.2020

Druhý deň v Nitrianskom Rudne: prvá fáza tréningu bola zameraná na nácvik a zdokonaľovanie herných činností jednotlivca zábavno súťažnou formou,potom sa chlapci schladili v bazéne. V druhej fáze si chlapci otestovali svoje zručnosti v hre. ⚽️

Deň 3: utorok 21.07.2020

Utorok v Nitrianskom Rudne : druhý deň sme pokračovali v rozvoji herných činností jednotlivca,počasie nám upravilo program tak chlapci využili bazén a spoločenskú miestnosť . V rámci spoznávania okolia sme videli v akcií športového rybára,úlovok sme samozrejme pustili späť. Poobede si chlapci zmerali sily v turnaji Brazília v ktorom sa pripravili na nočnú ligu majstrov. ⚽️

Deň 4: streda 22.07.2020

Streda v Nitrianskom Rudne ‍♂️ dnes ráno si chlapci zmerali silu v tréningovej jednotke pod odborným vedením zapasnickeho trénera p. Kováča️‍♂️ po dobrom obede deti miesto výletu absolvovali zábavno skakaci park kde sa do sýtosti vybláznili ⚽️

Deň 5: štvrtok 23.07.2020

Štvrtok v Nitrianskom Rudne ⚽️ dnes si chlapci zmerali sily v olympiskom päťboji  pred obedom sme si precvičili svoje hlavičky vo vedomostnom kvíze odmenou pre všetkých bola prechádzka do centra Nitrianskeho Rudna kde si vychutnali sladkú odmenu športovú časť sme zakončili futbalovmi zápasmi na ostrie noža a večer sa nám podarilo nepodpalit penzión a upiecť si špekačku

Posledný deň v Nitrianskom Rudne ⚽️. Posledný deň futbalového kempu sme zavŕšili tréningom, prechádzkou okolo priehrady a futbalovými zápasmi, kde si deti zmerali sily aj s rodičmi, ktorý im nič nedarovali  a na záver za odmenu aj s trénermi ⚽️#⚽️⚽️⚽️.

Lučivná

Deň 1: Otvorenie (nedeľa 19.07.2020)

Dnes sme odštartovali ďalší futbalový kemp ŠKOLY FUTBALU v Lučivnej. Po úspešnej registrácii sme sa presunuli spoločne na futbalové ihrisko,kde čakal na chlapcov zoznamovací turnaj. Radosť z prvých gólov bola obrovská, videli sme veľa pekných akcií. Už teraz sa tešíme na ďalšie dni plné zábavy a futbalu⚽️

Deň 2: pondelok 20.07.2020

Druhý deň kempu v Lučivnej sme začali dopoludňajším tréningom,kde sme si poriadne zamakali. Po chutnom obede a oddychu nás čakal popoludňajší tréning, kde sme sa začali pripravovať na “Ligu majstrov”⚽️. Večer patril zábave v podobe nohejbalu a FIFE.⚽️ Už teraz sa tešíme na ďalšie dni…

Deň 3: utorok 20.07.2020

Hlásime 3.deň kempu v Lučivnej, ktorý bol opäť plný zábavy. Po dopoludňajšom tréningu si chlapci zahrali stolný tenis. Popoludní chlapcov čakal druhý tréning,kde si opäť poriadne zamakali⚽️. Po večeri nasledoval nohejbalový turnaj,kde ešte nepoznáme víťazov, zajtra pokračujeme, tešíme sa na víťazov

Deň 4: streda 22.07.2020

4.deň kempu v Lučivnej bol opäť zaujímavý, chlapci si po dvojfázovom tréningu vyskúšali rýchlosť strely, po večeri pokračoval turnaj v nohejbale, kde víťazmi sa stali bez jedinej prehry Julian a Richard, ktorým blahoželáme . Už teraz sa tešíme na ďalší deň, kde nás čakajú Vysoké Tatry, wellness a kvíz

Deň 5: štvrtok 23.07.2020

Predposledný deň kempu v Lučivnej sme začali raňajkami, po ktorých sme sa vybrali na turistiku na Štrbské Pleso a odtiaľ sme ďalej pokračovali na Vodopád Skok, chlapcov potom po príchode na hotel čakal wellness,kde mohli zregenerovať po náročnom týždni, ktorý zvládli excelentne. Večer sme ukončili futbalovým kvízom, kde chlapci mohli ukázať svoje znalosti o futbale⚽️

Deň 6: piatok 24.07.2020

V Lučivnej dnes zaznel posledný hvizd píšťaliek trénerov, keď sme úspešne ukončili kemp a rozlúčili sme s budúcimi hviezdami, rodičmi a trénermi⚽️. Dnešné ráno sme začali raňajkami, po ktorých sme sa presunuli na ihrisko, po rozcvičke chlapci dohrali napínavé zápasy Ligy majstrov, kde sme dozvedeli víťaza Ligy majstrov a víťazov pokutových kopov. Po futbale nasledovalo fotenie profesionálnym fotografom, kde sa chlapci premenili na modelov. Po poslednom obede prišli na rad rozlúčkové zápasy a vyhodnotenie. Najprv sa predstavili naši najmenší a tak prišli na rad starší. Chlapci za veľkej podpory a povzbudzovania svojich rodičov a známych predviedli super výkony a ukončili tento kemp ⚽️. Týmto sa chceme ešte raz poďakovať chlapcom, rodičom a trénerom za úspešne ukončenie a veríme, že sa opäť vidíme budúci rok.⚽️

Kempy 'BEZ ubytovania'

ZŠ Kalinčiakova Bratislava (III. turnus)

Deň 1: Otvorenie (pondelok 20.07.2020)

Dnešným dňom sme odštartovali ďalší kemp Školy Futbalu na Kalinčiakovej v Bratislave⚽️☺️

Deň 2: utorok 21.07.2020

Druhý deň kempu na Kalinčiakovej dopadol na výbornú. Medzi tréningami sme si spríjemnili čas a osviežili sa na kúpalisku.

Deň 3: streda 22.07.2020

Tretí deň kempu na Kalinčiakovej. Dnes sme na tréningu stretli reprezentanta Slovenska vo futbale, Róberta Maka, ktorý sa s nami odfotil a rozdal množstvo podpisov, začo mu ďakujeme! ☺️⚽️

Deň 5: piatok 24.07.2020

Piatkový záverečný deň kempu na Kalinčiakovej sme ukončili zápasmi, na ktoré sa prišli pozrieť aj rodičia. Následne sme ocenili víťazov turnaja a tých najlepších jednotlivcov sladkými odmenami a rozdali sme každému účasníkovi kempu zaslúženú medailu a diplom. ⚽️☺️

Foto od profesionála

Počas každého týždňa kempov je prítomný profi fotograf Igor Kupčo. Chlapci a dievčatá sa fotili spoločne, ale aj individuálne a vznikli tak pekné spomienkové fotografie z kempov. Každý účastník kempu na záver obdrží od ŠKOLY FUTBALU spoločnú tímovú fotografiu. A samozrejme každý, kto si objednal produkt „Fotoslužba“, ako bonus obdrží nafotené krásny set fotografí. Ďalšie fotografie – akčné zábery z tréningov – si môžete prezrieť aj na stránke www.fotkyzturnajov.sk kde si môžete v prípade záujmu objednať ďalšie fotografie.