Ukončili sme V. týždeň kempov ŠKOLY FUTBALU 2019

Od 28.07.2019 – 02-08.2019 sa konal V. týždeň kempov ŠKOLY FUTBALU 2019

Už IV. ročník letných futbalových kempov ŠKOLY FUTBALU 2019 pokračuje V. týždňom kempov. Letné futbalové kempy s ubytovaním sa počas týždňa konajú v Radave a v Lučivnej a zároveň kempom bez ubytovania v Devínskej Novej Vsi – novinka roku 2019. My Vám prinášame informácie z nich

Zo všetkých kempov Vám priebežne na našom Facebooku aj na tejto webovej stránke budeme prinášať čerstvé informácie a AKTUALITY ! Tak sledujte nás a svoje deti

Radava

Deň 1. – 28.07.2019

Dnes sme odštartovali ďalší kemp v Radave, kde sme privítali 35 detí.  Chlapci odohrali úvodný turnaj a my tréneri sme sa teda mali na čo pozerať.  Pred večerou sme si chvíľku pozreli klasický dedinský zápas  no a po nej nasledovala zoznamovačka, vtipnejší vyhráva, spevácka súťaž a hádanie hádaniek.

Deň 2. – 29.07.2019

Pondelok v Radave.  Deti ráno absolvovali tréning zameraný na vedenie lopty. Každý jeden makal naplno.  Pred obedom sme sa zoznámili a niečo viac dozvedeli aj o denných chlapcoch. Nasledovalo poobedie futbalových súťaží a turnajov.  Najprv sme v hale hľadali premožiteľov trénerského tímu a kráľa strelcov penált. Víťazom striel z bieleho bodu sa stal Kristián Lásik a trénerov porazil úplne hladko každý jeden tím. Samozrejme to tréneri nemohli nechať len tak  a po turnaji na vonkajšom ihrisku vyzvali na zápas víťazov. Tréneri to len tak tak ukopali na penalty, takže deti vs tréneri 1:1. Pokračujeme zajtra, teraz všetci pekne oddychujeme.

Deň 3. – 30.07.2019

Veľa športu, futbalu a zábavy. A večer bolingový turnaj. aj to je tretí deň na Radave, kde sa bavíme športom 🙂

Deň 4. – 31.07.2019

Hlásime sa z Radavy po dvoch super dňoch. 😉 Včera sme nemali čas a ani chuť, keďže 20 detí vo večernom futbalovom zápase porazilo trénerov. 😂😂 Išli sme si ľahnúť a spať. 😏😃 Samozrejme aj deti boli unavené a tak sme dnes zvolili trošku inú formu tréningu a to regeneráciu na neďalekom kúpalisku Podhájska. 🌊🏊 Znova sme sa vyšantili do sýtosti, ani tí naši Vaši najmenší nechceli odísť z tobogánov.🔝😃 Po návrate sme si dali ľahký tréning zameraný na súťažnú streľbu, presnosť prihrávky 🎯 a rýchle vedenie lopty. Vody však nestačilo a s ubytovanými sme pokračovali v šantení sa na bazéne pri penzióne. Večer prebiehala zábavná hra 5 proti 5 ale po našich pravidlách 10 proti 10, 😃 keď sme sa 100 Radavčanov pýtali na najčastejšie odpovede. 😉 Na konci dňa niektorí ešte stále vládali a hrali bowling alebo vzdušný hokej. Iní už zvolili spánok. 😴

Deň 5. – 01.08.2019

Štvrtok sme museli v Radave trošku upraviť program, keďže kúpanie 🛀 v Podhájskej deti zmohlo a tak nevládali trénovať. 😂 Ráno sme stihli olympiádu, kde chlapci vydávali zo seba maximum. 💪 Počas poobedných aktivít chalani hrali okrem futbalu aj florbal a skúšali tatami. Potom však došla šťava a tréneri museli zasiahnuť. Zvolili teda tréning vo vode v podobe plaveckých súťaži v rôznych štýloch, či v plávaní pod vodou. Ubytovaní chlapci niekde ešte nabrali energiu 🔋🔌 a vyzvali trénerov na odvetný zápas, ktorý sa hral do 10 alebo do tmy ako za starých čias. 😂

Deň 6. – 02.08.2019

Dnes sme ukončili ďalší kemp v Radave turnajom Ligy Majstrov , ktorý sa rozhodol až v 7 sérii penaltového rozstrelu. Bolo to veľmi vypäté, keďže motivácia tímov hrať superfinále proti trénerom bola vysoká. 😃 Tréneri po slzách prehratého tímu zmäkli a dovolili hrať obom finalistom a to teda nemali robiť. Prehrali vysoko a výsledok radšej neuverejníme. 😛 Deti makali o dušu a po „prebdenej“ noci dali do toho všetko. 😃 Vysvetlíme tú noc. 😂 Večierka bola o… nebola. 🙊😃Chlapci sami zaspali ale to ešte nevedeli, že ich čaká nočná hra, hľadanie Čupakabry.  Všetci to úspešne zvládli a splnili tak, že sa na nájdenú Čupakabru podpísali… 📝 Tá im to však prišla nad ránom oplatiť. 👻
PS: tréneri sú v tom naozaj nevinne! 😂
Ďakujeme za skvelý týždeň. 😉

Lučivná

Deň 1. – 28.07.2019

V Lučivnej sme začali druhý týždeň.  Včera prebehla registrácia nových detičiek, chalani sa ubytovali. Potom sme si spoločne pozreli na ihrisku v Lučivnej majstrovský zápas „A“ družstva Lučivnej o Prezidentský pohár. Chalani sa už nevedia dočkať prvého tréningu.

Deň 2. – 29.07.2019

Pondelok v Lučivnej na výbornú. Ráno sme si zahrali úvodný turnaj. Chlapci sú naozaj veľmi šikovní.  Pred obedom chlapci absolvovali klasickú predstavovačku.  Na poobednajsom tréningu vládla skvelá atmosféra, v horúcom počasí sa chlapci venovali technike s loptou. Tréneri nezabúdajú ani na ochladzovanie, našej pani trenerke to išlo s hadicou skvele.  Večer patrí spoločenským hrám a pingpongovemu turnaju.

Deň 3. – 30.07.2019

Dnes sme v Lučivnej prežili ďalší skvelý deň. Síce to ráno vyzeralo na upršany deň, ale nakoniec sa počasie umúdrilo. Chalani si z chuti zatrénovali, zaskákali, ale hlavne sa ako vždy skvele bavili. 😊 😊

Deň 4. – 31.07.2019

Ani upršané počasie nám dnes nepokazilo skvelý deň v Lučivnej. Po rannej rozcvičke a raňajkách sme zamierili do neďalekého Svitu. Chalani si dali zmrzlinu, ale naspäť to už pešky nedali tak sme využili autobus 😂🤦‍♂️. Na poobedňajšom tréningu sme sa venovali individuálnym činnostiam aj keď sme poriadne zmokli chlapci boli vynikajúci. Večer si chalani dopriali wellnes a tréneri veria, že dnes budú spinkať ako bábätká 🤱.

Deň 5. – 01.08.2019

V Lučivnej ideme stále na plný plyn a inak tomu nebolo ani vo štvrtok, keď sme s deťmi okrem tréningov absolvovali profesionálne fotenie ako skutočné futbalové hviezdy 🙂 Rodičia – bavíme sa futbalom….Ďalšie „profi“ foto pridáme čoskoro

Deň 6. – 02.08.2019

Dnes sme zakončili fantastický týždeň v Lučivnej. Po ťažkom rannom vstávani 😂🤦‍♂️, chalani na prvom tréningu ladili formu na poobedny vrchol celého týždňa. O pol tretej sme odštartovali záverečný turnaj 4 tímov, ktorý s prehľadom vyhral tím „Juventus“. Následne chalani vyzvali trénerov a rodičov v modelovanom zápase. Rodičia nedali deťom šancu a s prehľadom vyhrali 0:2. Na záver sme oceňovali najlepších chalanov. Naprázdno však neodišiel nikto. Ďakujeme všetkým detičkám za krásnych 6 dní, plných radosti, smiechu a futbalu. Veľká vďaka patrí aj Vám milí rodičia, za vašu príkladnu starostlivosť. 😊 😊 👌🔝✌️.

Devínska Nová Ves

Deň 1. – 29.07.2019

Dnes sme odpálili kemp ŠKOLA FUTBALU prvýkrát aj v Devinskej novej Vsiabsolvovali sme dve tréningové jednotky, doobeda sme sa zamerali na herné činnosti jednotlivca a poobede sme odohrali otvárací turnaj kempu, kde zvíťazil FC Liverpool medzi tréningami sme absolvovali výlet na Sandberg, užili si pekny výhľad a utužili kolektív zoznamovackou tešíme sa už na zajtra a pokračujeme na plny plyn

Deň 2. – 30.07.2019

čoskoro

Deň 3. – 31.07.2019

V Devinskej pokračujeme v plnom nasadení 💪🔥po náročnom programe v utorok, ktorý obsahoval dve tréningové jednotky, sme včera ráno zamakali na crossfite s našou certifikovanou trénerkou😜poobede sme potom mohli ukázať svaly na kúpalisku na Rosničke, kde sme vyťažili najmä tobogan😅regenerácia to však bola dobrá a tak sme dnes ráno makali opäť, pričom sme sa zamerali na koordinačné schopnosti a rýchlosť 🚀

Deň 4. – 01.08.2019

Deň 5. – 02.08.2019

Aj v Devínskej Novej Vsi sme ukončili skvelý denný kemp na výbornú. Veríme, že detská si týždeň užili, zlepšili sa vo futbale a zároveň zažili množstvo nových zážitkov. Vidíme sa s Vami snáď opäť o rok a ďakujemeeee 🙂