Máme za sebou aj III. týždeň kempov ŠKOLY FUTBALU 2019

Od 14.07.2019 nám začal III. týždeň kempov so ŠKOLOU FUTBALU

Už IV. ročník letných futbalových kempov ŠKOLY FUTBALU 2019 pokračuje III. týždňom kempov. Letné futbalové kempy sa počas týždňa konajú v českých Luhačoviciach, ale aj v Korni, v Nitrianskom Rudne, v Lipanoch a v Bratislave – na Mladej Garde a my Vám prinášame informácie z nich

Zo všetkých kempov Vám priebežne na našom Facebooku aj na tejto webovej stránke budeme prinášať čerstvé informácie a AKTUALITY ! Tak sledujte nás a svoje deti 🙂

Nitrianske Rudno

Deň 1. – 14.07.2019

Aj v Nitrianskom Rudne sme dnes odštartovali ďalší kemp! 😉 Máme za sebou prvý tréning, v ktorom bolo na začiatok pár ľahkých cvičení a potom samozrejme obľúbený turnaj.  Po dobrej večeri sme sa v spoločnom programe aj čo to o chlapcoch dozvedeli v úvodnej zoznamovačke. 😃
Tešíme sa na zajtra

Deň 2. – 15.07.2019

Nitrianske Rudno dnes na výbornú.🔝Deti mali počas dňa plno aktivít, takže o zábavu bolo postarané. 😉 Samozrejmé sú dva kvalitné tréningy, v ktorých sme trénovali vedenie lopty a súčasťou poobedného bol turnaj Ligy Majstrov. Finalisti turnaja vyzvali trénerov. 😂 Zápas bol napínavý do posledného hvizdu, alebo teda penaltového rozstrelu, po ktorom boli šťastnejší tréneri. 😃 Počas obedňajšej prestávky sme prevetrali hlavičky kvízom a večer sme sa zahrali na hercov. 👍

Deň 3. – 16.07.2019

V Nitrianskom Rudne dnes trojfázový tréning. 😛😃 Okrem dvoch denných sa odohral pre ubytované deti aj nočný turnaj. 🌃 Medzi tréningami sme nezabudli ani na kvalitnú regeneráciu. 🏊 Po večeri si deti vyskúšali zahrať stolný futbal, stolný tenis a biliard. 🎱 Niektorí ostali pri kartách. 🃏
Uvidíme ako to zvládnu zajtra! 😉

Deň 4. – 16.07.2019

Ihrisko v Nitrianskom Rudne sa dnes ráno premenilo na footgolfové . Pre chlapcov boli nachystané ťažké prekážky, ktoré ale hravo zvládli. 😉Znova sme zregenerovali v bazéne, pretože poobede nás čakal Brazílsky turnaj. 🇧🇷 Absolútny vrchol nastal však až po ňom, kedy tím trénerov nastúpil na zápas proti 41 deťom. 👦 Tréneri futbalistom nič nedarovali a zápas dotiahli do víťazného konca aj keď si museli upravovať pravidlá počas hry. 😂

Deň 5. – 18.07.2019

Dnes ráno sa Nitrianske Rudno premenilo na dejisko Olympijských hier. 🏆 Deti si zmerali sily v rôznych atletických disciplínach. 🏃 Namiesto poobedného tréningu sme sa vybrali na výlet do krásnych, neďalekých Bojníc. 🏰🐒 Boli sme v múzeu praveku, kde si chlapci vyskúšali aké to bolo byť neandrtálcom 😂. Deň sme zakončili parádnou opekačkou. 😜

Deň 6. – 19.07.2019

Dnes sme uzavreli ďalší úspešný kemp v Nitrianskom Rudne. 👍 Deti si počas celého týždňa poriadne zatrénovali a v neposlednom rade užili kopec zábavy. 😂 Posledný deň sme odohrali turnaj Ligy Majstrov , na konci ktorého sa stretli finalisti turnaja proti tímu trénerov. Chlapci ukázali všetko, čo sa počas týždňa naučili a trénerov ľahko porazili. 😄 Všetci naši futbalisti si zaslúžia za celý týždeň obrovskú pochvalu. U všetkých sme videli veľký progres, no najväčší zaznamenal hráč menom Andreas Sedláček, ktorý získal ocenenie najlepšieho hráča kempu a to futbalové chrániče s vlastným dizajnom z edície Mareka Hamšíka! 🔝👌

Korňa

Deň 1. – 14.07.2019

Tu Korňa, tu Korňa. Ako nás tam Všetci počujete? Hlásime sa z 2 tohtoročného kempu. V sobotu sme sa rozlúčili s prvou vekovo staršou skupinou. A dnes nám nastúpilo 62 síce menších a mladších, ale už futbalovo ostrieľaných borcov. Pravdaže ako tradične na úvod kempu sme začali odohraním zoznamovacieho turnaja. Verte, alebo nie ale bolo sa načo pozerať. Myslím, že by ste si tieto zápasy určite račej pozreli, ako zápasy našich zástupcov v pohároch. Tu bolo vidieť nasadenie a množstvo pekných akcii a famóznych gólov. Po turnaji sa chalani posilnili na dobrej večeri. Ej veru po kurčati s ryžou sa len zaprášilo. Keďže sa nás tu stretlo tak veľa, tak po večeri sme si dali v krátkosti zoznamovačku. Chalani sa v krátkosti predstavili a zhrnuli svoju bohatú futbalovú kariéru . Následne sme sa rozhodli, že športu bolo dnes ešte málo, tak sme odbehli na hoďku ešte pohrať čo kto chcel do haly. Večierka bola … TAJNÉ . Zajtra nás čaká zaberačka, tak pre dnes všetko. AAAhojte. PS: Dnes nám zlyhal fotograf, zajtra sa polepšíme.

Deň 2. – 15.07.2019

Dnes sme sa zobudili do pekného dňa tak sme sa rozhodli, že začneme z ostra. Do obeda chalani absolvovali tréning, kde si zopakovali všetky futbalové zručnosti. Po obede a krátkom odpočinku si to naši borci rozdali vo footgolfe. Aby hodnotenie bolo férové chalani boli rozdelený do skupín na starších a mladších.
Starší: 1. miesto Richard Ballay, 2. miesto Elisa Kunková, 3. miesto Maroš Melišík
Mladší: 1. miesto Patrik Krivda, 2. miesto Alex Dorušinec, 3. miesto Frank Faktor
Po footgolfe nasledovala druhá tréningová jednotka, túto sme zamerali hlavne na hru. Musím priznať, že chalani sú nezničiteľní. Preto sme sa rozhodli, že po prvej večeri a krátkom odpočinku budeme pokračovať v hale s najviac chceným ponožkovým futbalom, stolným tenisom a hrami ktoré si chalani vyberú. Myslím, že chalani si to užívajú do sýtosti. Dokonca už sa rozbehol i náš osobný fotograf. Zajtra sa tu opäť stretneme. Pekný večer prajeme z Korne.

Deň 3. – 16.07.2019

Ahoj všetci, dnes do obeda sme si spravili výstup na najvyšší vrch v okolí (Živčákova). Teda aspoň my si to myslíme . Vyrazili sme o 9 a návrat bol 12.30, tak si predstavte aká to bola trasa. Prišli sme rovno k obedu. Nie nebojte umyli sme si ruky. To sme si naivne mysleli, teda my tréneri, že chalani už konečne budú lapať po dychu. Márne naše dúfanie, sú nezničiteľní. Neviem aké baterky ste im nabalili, ale DURASEL sa môže skovať. Nuž a po obede si to naši borci rozdali v kopaní penált. A by to bolo férové, rozdelili sme chalanov po ročníkoch a veru načo pozerať.
Víťazmi sa stali: Almáši Matúš 2010, Nižňanský Michal 2009, Doroš Peter 2008, Smák Julian 2007, Almáši Viliam 2006, Hoffer Fabien 2005.
Nebojte, nezabudli sme na povinnosti tak po penaltách a zábave sme znova absolvovali tréning. A keďže stále bolo málo tak večer bol zase do neskora večera – žurovačka v hale.
Tak sa mi tu dobre majte a opäť zajtra. Foto hovorí za všetko, bavíme sa

Deň 4. – 17.07.2019

Zdravíme všetkých našich fanúšikov. Chalani konečne strácajú energiu DURASELKY už len 99% , ale my sa nevzdávame. Dnes do obeda sme mali tréning a po obede si to rozdali v kvíze. Rozdelený boli do 12 skupín po 5 členov. Test sa skladal z 35 otázok z matematiky, slovenčiny, prírodovedy a AJ . To ste mali vidieť ako sa im z hláv parilo. Nakoniec zvíťazilo družstvo v zložení Alex Dorušinec, Michal Nižňanský, Maroš Melišík, Richard Ballay a Daniel Škroffek. Nuž a keďže chceme aby chalani aj regenerovali tak po náročnom kvíze sa šli vykúpať do wellness. Tak a aby toho nebolo dosť večer si to rozdali v nočnom turnaji . Borci boli ako pri úvodnom turnaji rozdelení do 2 vekových skupín. Víťazi si to nakoniec rozdali s trénerskými esami.  Tie však nepotvrdili úlohu favorita a prehrali. Preto sa lúčime a ideme trénovať lebo my sa len tak nevzdávame a chceme odvetu v ďalšom turnaji.

Deň 5. – 18.07.2019

5 deň v Korni sme si užili ako sa patrí. Do obeda prebehol tréning ako v akadémii Reálu. I keď už je na našich zverencoch vidieť únava i tak si zodpovedne všetko odmakali. Po obede sme to už zobrali zábavnou formou. Ako voľno časovú aktivitu sme si zahrali divadelné scénky podľa námetov aké si chalani vylosovali. Ej veru sme sa čosi narehotali. Poobedný tréning sme využili na voľnú hru. Po večeri mali chalani voľnejší program, niektorí hrali pingpong, ďalší nemali ešte dosť a hrali ponožkový futbal alebo trénovali penalty. Teraz už je počuť z izieb len divoké pílenie dreva, všetci spia a my sa znova stretneme zajtra. Dobrú noc

Deň 6. – 19.07.2019

Po dnešnom nočnom prepade cca 01.00 hod sa chalani ráno zobúdzali s neskutočným rehotom. Myslíme, že i tí čo sa tu ešte nekúpali boli pod sprchou a mydlili telo. Do obeda miesto trénovania v Korni zaviali Olympijské vlajky, chlapci súťažili v hode, oštepom, vrhu guľou, skoku do diaľky atd. Borcov sme rozdelili podľa vekových kategórii a body sa zrátavali zo všetkých disciplín.

Výsledky: 2005-06 Michaľ Špagla, Oskar Maniš,
2007 Alexander Štít
2008 Peter Doroš
2009 Michal Ondričko
2010-11 Matúš Almáši
Po obede keďže chalani potrebovali zvoľniť sme sa prešli do miestneho obchodu. Len čo zaplatil posledný chlapec obchod zavreli, čakajú na nový tovar – vypredané . Na ceste späť nás prekvapila búrka a dážď tak sme chalanov nechali odpočívať do večere na izbách a po večeri si to rozdali znova v hale. Pravdaže ako zvyčajne poslednú noc nechýbala opekačka. Nuž a to ostatné sa dozviete zajtra nakoľko vaše ratolesti sa na vás už tešia

Deň 7. – 20.07.2019

Čo povedať na záver 7 dňa v Korni? Stretla sa tu správna partia chalanov, užili sme si kopec srandy. Mrzelo nás, že pre chorobu nás museli predčasne niektorí opustiť. Po raňajkách si chalani pobalili všetky veci a presunuli sa do haly, kde sa odohral záverečný turnaj. I keď boli po celom týždni unavení, na posledný turnaj zmobilizovali všetky sily a ukázali všetkým prítomným čo sa naučili prípadne v čom sa zdokonalili. Po záverečnom hvizde sme vykonali záverečné vyhodnotenie. Veríme, že sa chalanom v Korni páčilo a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami aj budúci rok.

Luhačovice

Deň 1. – 14.07.2019

ŠKOLA FUTBALU zavítala vôbec prvý krát s futbalovými kempami do Českej Republiky – konkrétne do mestečka Luhačovice. Nádherné prostredie južnej Moravy a prekrásny areá Radostova nám dávajú nádej, že deti si to v skutku užijú!

Deň 2. – 15.07.2019

Po včerajšom spoznávacom večere a futbalovom kvíze (vyhrali futbalové polená 😀), sme začali 2. deň doobedným tréningom zameraním na vedenie a obchádzanie. Po obede nás čakajú ďalšie spoločenské hry a hlavne turnaj!!  Pozdravujeme z Luhačovíc. A po 2. tréningu a večeri nás v Luhačoviciach čakal ping pongový turnaj 💪💪

Deň 3. – 16.07.2019

V Luhačoviciach máme už po 2. tréningu súčastou ktorého bol holanský turnaj (víťazom bola u starších Bolívia a u mladších Nemecko ). Poobede sa chlapci vybláznili v aquaparku v Luhačoviciach. Makáme na 100 % 💪💪💪

Deň 4. – 17.07.2019

V Luhačoviciach máme za sebou 4. deň. Chlapci si užili tréning a turnaj Ligy Majstrov. Zároveň sme otvorili prvé olypijské hry v Česku 😀😀. Aby toho nebolo málo čakal nás turnaj vo footgolfe.

Deň 5. – 18.07.2019

V Luhačoviciach sme po rannom tréningu vo štvrtok poobedie strávili v nádhernej ZOO Zlín.  Pozrite sa, ako nám tam bolo

Deň 6. – 19.07.2019

Piatok sa niesol v znamení súťaží a poctivých tréningov so zvyškami posledných síl 🙂 Detská si to užívajú, aj keď je na nich vidieť, že už nemajú síl na rozdávanie. Každopádne zajtra to na rozlúčke roztočíme.

Deň 7. – 20.07.2019

Aj v Luhačoviciach sme úspešne ukončili Kemp záverečným turnajom. Veríme že chlepci si užili týždeň plný zábavy, tréningov a že sa stretneme s mnohými aj budúce leto. Ďakujeme aj rodičom za pekné ukončenie kempu.
ŠKOLA FUTBALU LUHAČOVICE 2019

Lipany

Deň 1. – 14.07.2019

Kemp v Lipanoch odštartovaný. Tešíme sa na krásny týždeň s Vami na východnom Slovensku!

Deň 2. – 15.07.2019

2.deň na kempe v Lipanoch sme zvládli na výbornú! 🏆 Bavíme sa futbalom. Zažívame „prázdniny snov!“.

Deň 3. – 16.07.2019

3.deň v Lipanoch sme začali treningom na umelej tráve, kde sme učili chlapcov nové kľučky. Prestávku pred obedom sme vyplnili v bazéne a poobednajši trening sa uskutočnil na hlavnom ihrisku a obsah treningu boli súťaže a hra 2:2, 5:5.

Deň 4. – 17.07.2019

4. deň v Lipanoch sme začali tréningom na hlavnom ihrisku v Lipanoch – súťaže, prihrávkové cvičenia, brankársky tréning. Poobede sme sa presunuli autobusom do obce Šarišské Dravce, kde sme mali výborne pripravené ihrisko na druhú treningovú jednotku – streľba, voľná hra. Na záver dňa sme chlapcom pripravili spoločenské hry a taletovú súťaž.

Deň 5. – 18.07.2019

Kemp v Lipanoch pokačoval 5. dňom ranným tréningom so zameraním na zakončenie – streľba. Poobedňajší program sme si spríjemnili vyletom na Hradisko a malú Zoo, kde sme mali aj opekačku, lukostreľbu a jazdu na koni. Na záver dňa sme urobili narodeninovú oslavu, kde nechybala šľahačka a torta – viac video 👍😊🍉🎂⚽️⚽️⚽️

Deň 6. – 19.07.2019

Rozlúčkový deň sa v Lipanoch niesol v duchu skvelej zábavy a športu. Posledný deň na kempe v Lipanoch sme si užili naplno. Na rannom tréningu sme vytvorili pre chlapcov futbalové súťaže, následne sme sa presunuli do centra mesta na zmrzlinu a záver celého kempu vyvrcholil turnajom a odovzávaním cien. Počas celého týždňa sme sa s deťmi skvelo zabavili, nasmiali, zašportovali a kvalitne sme si zatrénovali. Bolo nám spolu super a už teraz sa tešíme na budúci rok. Ďakujeme!!!!

PS: Straty a nálezy – po záverečnom turnaji niektorí chlapci zabudli v miestnosti na prezlečenie topánky a kopačky … Všetky veci sú odložené v penzióne Trója.

Mladá Garda – Bratislava

Deň 1. – 15.07.2019

Prvý deň na mladej garde sme odštartovali ranným turnajom a po chutnom obede sme dokázali, že futbal zvládame hrať nielen na tráve a že ani ostatné loptového hry nám nie sú cudzie ✌🏻⚽️🏐🏀 tešíme sa na ďalšie dni😊

Deň 2. – 16.07.2019

Regenerácia je neodmysliteľnou súčasťou rastu športovej formy futbalistu a presne tohto hesla sme sa dnes držali! 💦 Nezabudli sme však ani na tréningy, na ktorých sme dnes robili kľučky a finty ako Messi, Hazard či Neymar. V závere nás to trošku zmohlo, no zajtra budeme znovu pripravení 💪🏻⚽️

Deň 3. – 17.07.2019

Na Mladej Garde sme dnes opäť makali naplno 💪🏻 doobedný tréning sme zdokonaľovali prihrávanie, potom sme sa zmenili na horolezcov a zdolali K2-ku no a poobede prebiehal ostro-sledovaný turnaj Ligy Majstrov ⚽️🏆

Deň 4. – 18.07.2019

Tréning, ping pong, bazén, nohejbal a veľa veľa zábavy. Aj to bol štvrtý deň na Mladej Garde✌🏻⚽️ zbierame posledné zvyšky energie a tešíme sa na posledný deň 👊🏻

Deň 5. – 19.07.2019

Na Mladej Garde v Bratislave sme sa dnes s deťmi rozlúčili v skvelej nálade. Aj obloha si poplakala a na 10 min. nám prerušila finálový turnaj 😃