Ukončili sme I. týždeň ŠKOLY FUTBALU 2019

30.06.2019 nám začali prázdniny so ŠKOLOU FUTBALU 2019

Už IV. ročník letných futbalových kempov ŠKOLY FUTBALU 2019 začal v nedeľu 30.06.2019 v lokalite, ktorú máme tento rok v ponuke ako „NOVINKU“ – v radave.

A hneď nasledujúci deň = v pondelok 01.07.2019 začal aj prvý tohtoročný kemp BEZ ubytovania v Bratislave – na ZŠ Kalinčiaková. A ďalšie kempy otvárame už budúci týždeň. Tešíme sa

No a zo všetkých kempov Vám priebežne na našom Facebooku aj na tejto webovej stránke budeme prinášať čerstvé informácie a AKTUALITY ! Tak sledujte nás a svoje deti 🙂

Radava

Deň 1. – 30.06.2019

Je to tu!⚽. Začali sme prvým kempom ŠKOLY FUTBALU v roku 2019 – tentokrát v Radave!😁👌😃 Všetko je nachystané, tešíme sa ♥️♥️♥️!

Deň 2. – 01.06.2019

V extrémnom počasí sme to zvládli na výbornú. Ako by povedal klasik: “V ťažkých podmienkach sa rozvíja talent.” V Radave je talentov kopu, poobedie sme si dali zoznamovačku, na tréningu sme sa naučili rôzne kľučky a večer sme si spríjemnili spoločenskými hrami “KTO SOM?” a “INKOGNITO”. Deti sú asi šťastné. 😂 Všetci sme zdraví a tešíme sa na zajtra. ⚽️💪🏼🔥🏆👍🏼

Deň 3. – 02.06.2019

Dnes sme pokračovali v nácviku kľučiek. Do tréningu sme zakomponovali koordinačné cvičenia a po desiate sme sa išli čľapnúť do vody. Sily máme dosť aj na sprostosti. Samozrejme s mierou. 😇 Pozdravujeme z Radavy. 🔥💪🏼👍🏼🏆⚽️☀️🏊🏼‍♀️

Deň 4. – 03.07.2019

Dnes sa deň v Radave začal kultúrnou vložkou niektorých zúčastnených. Predvedené boli veľmi pekné vystúpenia, za ktoré by sa nemusela hanbiť ani hviezdna rota v tanečných, či speváckych súťažiach. Po odmakanom tréningu sme sa dobre najedli a vyrazili sme do Podhájskej na kúpalisko. 👍🏼👌🏻🔥🏆⚽️🏊🏻‍♂️😇

Poobede pozdravujeme z Radavy. Dnes sme sa okúpali v Podhájskej, okúsili sme rýchlosť tamojších tobogánov a meškajúcich vlakov. My to však berieme športovo, odreagovali sme sa pri bowlingu a už sa tešíme na zajtrajšok. ✊🏻😇🔥⚽️

Deň 5. – 04.07.2019

Poobede nám nie je dosť a chceme sa stále zlepšovať. Tak sme herné činnosti zdokonalili pri nohejbalíku a dali sme si olovrant. Kto je top? Hľadali sme odpoveď v holandskom turnaji, v ktorom dominoval Samuel Balogh. Po turnaji sme si zaslúžili opekačku, utužili sme partiu pri ľudových pesničkách a vybrali sme sa na umelú trávu. Vidíme, že tréneri majú už plné kecky, ale trúfli si na zápas proti hviezdam z Radavy. Tréneri samozrejme prehrali a museli si odpykať trest v podobe tekutej odmeny pre chlapco(kofola). Tak sme išli hľadať CHUPACABRU… nenašli sme ju, ale našli sme aspoň trénerov… najaktívnejší hľadač bol znova Samuel. Dúfame, že nezačne koktať. Menej je niekedy naozaj menej.

Deň 6. – 05.07.2019

Po nenájdení CHUPACABRY, ktorá si vyžiadala obeť v podobe tenisky, sme sa pustili do posledného dňa. Ráno na tréningu, kde sme sa snažili vyhrať ligu majstrov, nám na ihrisku Fortuna ligy bolo výborne pokosené. Neskôr sme sa boli opäť schladiť do bazéna, naobedovali sa, zahrali sme si obľúbenú hru 5 proti 5 a prišiel čas na posledný tréning. V holandskom turnaji zvíťazil Arnold Gyetven a prišlo na rad celkové vyhodnotenie 1. kempu v Radave. Ceny boli rozdané pre všetkých zúčastnených a po úžasnom týždni sme sa pekne rozlúčili. Kemp stál za to, prežili sme bez ujmy na zdraví a už sa tešíme na ďalšie. Chlapcom a Anabelke prajeme veľa zdravia a snáď sa vidíme opäť o rok. Nech sa darí. 😇🔥❤️⚽️🏆👌🏻

ZŠ Kalinčiakova Bratislava

Deň 1. – 01.07.2019

Už aj na ZŠ Kalinčiakova v Bratislave sme odštartovali letnú futbalovú sezónu kempov BEZ UBYTOVANIA. A takto to vyzerá ne kempe v prvý deň.

Deň 2. – 02.07.2019

Druhý deň na ZŠ Kalinčiakova nás privítalo ideálne počasie 👌 na úvodnom tréningu sme zdokonaľovali vedenie lopty a obchádzanie súpera😊⚽️. Na kempe ZŠ Kalinčiakova sa deti nezastavia…po obede sme navštívili kúpalisko a čas si krátime aj rôznymi hrami😀 Na záver dňa kvalitný tréning ⚽️

Deň 3. – 03.07.2019

Na kempe ZŠ Kalinčiakova sme do obeda zdokonaľovali prihrávanie a preberanie lopty⚽️ po obede sme ako správni profesionáli absolvovali regeneráciu na kúpalisku a potom nás čakal chutný puding😊😋 na záver deti súťažili v presnosti, vedení lopty a streľbe 🙂

a jedno pohybové videjko 🙂

Deň 4. – 04.07.2019

Dnešný deň na ZŠ Kalinčiakova sme zdokonaľovali streľbu a vyhlásili sme víťazov individuálnych súťaži🙂👏po obede mali deti zážitok z jazdy MHD a najmä z lezeckej steny💪🤩 niektoré deti nás veľmi milo prekvapili svojim lezeckým talentom👌

Deň 5. – 05.07.2019

Posledný obed na ZŠ Kalinčiakova sme si dali v blízkej reštaurácií 🙂 ešte predtým sme spoločne pogratulovali oslávencom a po chutnom obede deti nečakane dostali nanuky😋 všetci sa tešíme na záverečný turnaj ⚽️