LUČIVNÁ 02/07/2017 – 08/07/2017

Záverečný deň 7. /sobota 08.07.2017/ – ukončenie kempu

Tak ako aj v Stupave aj Korni, aj pre chalanov v Lučivnej bola sobota rozlúčkovým dňom na letnom futbalovom kempe ŠKOLY FUTBALU. Po výborných raňajkách sme mali na programe iba jednu aktivitu – ROZLÚČKOVÝ TURNAJ. Súťažili v ňom 4 mužstvá: Manchester United, Real Madrid, FC Barcelona a Juventus Turín. A práve chalani, ktorý obliekli dres Realu Madrid sa stali víťazmi turnaja. Najlepší strelec turnaja, s veľkým náskokom pred ostatnými chalanmi bol s 8 gólmi, bol vyhlásený ADAM LAUF z Jakloviec a za najlepšieho hráča tréneri vybrali JAROSLAVA GOMBOŠA z Michaloviec. Skutočnými víťazmi sa však stali všetky „naše“ deti, ktoré sa kempov zúčastnili a im aj ich rodičom posielame jedno veľké ĎAKUJEME ZA SKVELÝ TÝŽDEŇ!

Deň 6. /piatok 07.07.2017/

Aj v Lučivnej bol piatok predposledný deň letných futbalových kempov 2017 pre chlapcov, ktorí sa zúčastnili futbalového tábora počas prvého týždňa. Celý týždeň nám počasie prialo priam ideálne a ani piatok až tak nesklamal. Doobeda sme si dali tréning a hneď 3 min. po jeho skončení sa nám rozpršalo. My sme však už boli na izbách a pripravovali sme sa na poobedie, pretože sme od 13.00 hod súťažili o zájazd na AUDI CUP 2017. Každý chlapec vydal zo seba maximum, pretože kto by nechcel ísť do Mníchova???

Nervozita sa na deťoch dala krájať, ba na konci padli aj nejaké slzičky. Víťazmi sa však stali :
1. František Lech
2. Adam Lauf
3. Matej Bidulský /vyžrebovaný hráč/

náhradníci:
4. Jaroslav Gomboš
5. Meris Kupec
6. Dominik Veselý

Večer sme mali voľný športový program a chlapci sa už tešia na sobotu a svoj rozlúčkový turnaj.

Deň 5. /štvrtok 06.07.2017/

Štvrtok sme poňali v Lučivnej grandiózne. Deti mali doobeda klasický doobedňajší tréning, ale po ňom sme sa ponáhľali na krásny výlet do Tatier, kde sme išli pre deti veľmi zaujímavou a zábavnou formou – miestnou „zubačkou“ zo Štrby. V Tatrách sme si zvolili zo Štrbského plesa nádhernú cestu na VODOPÁD SKOK, čo je cca 1 hodinka slušnej chôdze. A samozrejme sme nemohli „nepomáčať“ nohy v jazierku pod vodopádom, ba niektorí odvážlivci sa aj troška okúpali vo vode, ktorá má cca 7C 🙂

Večer sme po náročnej túre deťom dopriali zasúžený WELLNESS, kde sme si to užili a po ňom krásne zaspali 🙂

Deň 4. /streda 05.07.2017/

Streda bola aj v Lučivnej deň, kedy už vieme, že deti sa futbalom aj bavia, ale už prichádzajú prvé známky únavy. Aby sme jej zamedzili, poňali sme tento deň čo najviac zábavne a súťažne. Takže po doobedňajšom tréningu po skvelom obede prišla na rad súťaž v hľadaní skrytých lôpt s indíciami v priľahlom mestskom parku, nasledoval turnaj LIGY MAJSTROV a pokračovali sme večernou opekačkou.

Deň 3 /utorok 04.07.2017/

Dnešný deň bol nie ale plný športu ale aj kreativity. Ranný tréning pozostával y techniky a strely na bránu.  Po výdatnom obede od 13:00 mali chlapci možnosť využiť svoju kreativitu pri tvorbe svietnikov z hliny. Tieto svietničky tepelne upravia a prinesú chlapcom v piatok na pamiatku. Veľký zážitok mali dnes z návštevy futbalistu Stana Šestáka, ktorý je aj tvárou tohto futbalového campu Školy futbalu. Stano bol veľmi milý a trávil s našimi chlapcami takmer 2 hodiny. Večer sme mali plný zábavy a športových aktivít v outdoorových priestoroch kláštora. napr. ping – pong, badminton, futbalu a pod.

Deň 2 /pondelok 03.07.2017/

Dnes sme naštartovali športový deň ranným tréningom na futbalovom ihrisku v Lučivnej. Tréneri sa zamerali dnes na riešenie hernej situácie 1:1. Poobede sme s chlapcami súťažili v areáli miestneho lyžiarskeho strediska a deťom sme naordinovali športové popoludnie. Prebehli súťaže v preťahovaní lanom, čertík, kolektívne súťaže a pod.  Víťazom tohto športového odpoludnia sa stál TEAM „FC NÁM SA NECHCE“. Poobedňajší tréning bol zameraný na techniku a chlapci sa na záver zabavili aj atletickou „vložkou“ – hodom oštepom. Večer sme zakončili športovým a vedomostným kvízom. A na záver sa podávala druhá večera – chlebík s bryndzou.

Deň 1 /nedeľa 02.07.2017/ – príchod na kemp a otvorenie kempu

Aj na východe – konkrétne v malebnej podtatranskej obci Lučivná, sme pre rok 2017 prichystali 4 termíny letných futbalových kempov pre chlapcov aj dievčatá počas mesiaca júl. Privítalo nás takmer ideálne počasie cca 20 C, nepršalo a bolo polooblačno. V nádhernom kaštieli a hoteli Lučivná sa stretlo 23 detí prevažne z východného Slovenska. Po oficiálnom otvorení, ktorého osobnou účasťou nás poctil aj samotný aj pán starosta obce Lučivná – p. Gavalier, ktorý rodičov a deti osobne privítal, nasledovalo oficiálne otvorenie kempu a prvý spoznávací turnaj. Deti predviedli skvelé výkony a tréneri si ich zaradili do výkonostných skupín.

Večer prebehla prvá aktivita – spoznávací večer, kde sme sa dosť nasmiali a spoznali sa. Tešíme sa na druhý deň 🙂

Zajtra Vám prinesieme ďalšie informácie a už aj zo Stupavy, kde sa dňa 03/07/2017 otvárajú brány pre náš prvý „Dievčenský kemp 2017“ 🙂